1.
Vocabulario T.6 e
T.7 ver blog Galego. Saber buscar o significado dunha palabra coa tablet.
2.
A carta e o correo
electrónico. Coñecer as distintas partes que debe ter unha carta ou un correo
electrónico. pax 86,87, ver blog
3.
Os numerais:
cardinais e ordinais. Saber escribir calquera número en cardinal ou en ordinal
e recoñecelos nun texto, pax 88 e 89
4.
Os Indefinidos.
Coñecelos, saber usalos en distintas situacións e recoñecelos nun texto, pax 90
5.
Que son Palabras homófonas
e palabras polisémicas? Recoñecelas e saber poñer exemplos pax 91.
6.
Normas básicas para
navegar por internet. pax 95, ver blog.
7.
Para que se utiliza
un texto informativo, como é o seu estilo? Cal é a súa estrutura? e tipos de textos informativos: a carta, o
informe, a noticia e saber recoñecer o obxectivo que teñen cada un deles pax 100
8.
Para que serve un
texto expositivo, como pode ser? Cal é a
súa estrutura? Características dunha exposición? Que debes facer antes de
comezar unha exposición? pax 101
9.
Que son os verbos? Indicar
o infinitivo dunha forma verbal e saber a que conxugación pertence. pax 102
Cales son os tempos verbais? Saber poñer un verbo en presente, pasado ou
futuro. pax 103
Saber cal é a persoa e o número dunha forma verbal, pax 105.
Que nos indica o modo verbal e que modos verbais hai? pax 105
10.
Aprender a Norma
ortográfica do Uso do r e das palabras con c e qu e con c e z, e das palabras con g,
gu, gü e diferenza entre Por que e porque. Saber completar palabras coa letra
que falta. Indicar que norma das aprendidas cumpren palabras que se mostran,
pax 92,93,106,107
11.
Ditado coas normas
estudadas ata agora.
12.
Repasar os
exercicios feitos na clase.
GUION
DE MATEMÁTICAS 3ºEP T.5
Y T.6 La división y las fracciones
1.
Estudiar las tablas de multiplicar, apuntes
pag 5
2.
Términos de la división. pag 82, apuntes pag
14,15
3.
Saber calcular
la mitad, el tercio o un cuarto de un número pag 83. Apuntes pag 14
4.
Saber que es una división es exacta o inexacta
o entera pag 84, apuntes pag 14
5.
Descomponer números para dividir pag 86,87, apuntes pag 15
6.
La prueba de la división pag 90,91. Apuntes
pag 14
7.
Calcular un término que falte en una división
conocidos los otros términos. Por
ejemplo calcular el dividendo conociendo el divisor, cociente y resto pag 94,
apuntes pag 14
8.
Cálculo mental sumar y restar decenas a un
número de dos cifras pag 93,105
9.
Resolver divisiones variadas y divisiones con
ceros en el cociente pag 14,16
10.
¿Qué representa una fracción? Términos de la
fracción pag 98,99,apuntes 19
11.
Lectura de fracciones pag 99 y apuntes pag 19
12.
Conocer que es un medio, un tercio, un
cuarto... pag 100, apuntes pag 20
13.
Comparar fracciones con el mismo denominador
pag 102, apuntes pag 20
14.
Resolver problemas variados.
15.
Repasar los ejercicios hechos en clase.
16. Actividades repaso de la división y de fracciones. Entregar antes del examen.
GUIÓN DE LENGUA T.6
e T.7.
1.
Vocabulario
T.6 e T.7 ver blog lengua
2.
¿Para
qué sirve un texto expositivo, cuál es su estructura y qué debe aparecer en
cada una de sus partes? pág 77, ver blog.
3.
¿Qué
es una entrevista y cuál es su estructura? pag 91, ver blog
4.
Los
determinantes: artículos y demostrativos. ¿Qué son, tipos , cuáles son y para
qué sirven? Saber localizarlos en un texto e indicar el nombre al que acompañan
con su género y número pag 163, ver blog
5.
¿Qué
son los aumentativos y diminutivos? Saber reconocerlos y saber formarlos pág 163.
6.
¿Qué
son los adjetivos? Reconocerlos en un texto e indicar a que nombre se refieren
sabiendo indicar género y número y
persona. pág 171. ver blog
7.
¿Qué
es un campo semántico? Clasificar palabras según su campo semántico, saber
indicar un grupo de palabras a que campo semántico pertenecen. pag 171, ver
blog
8.
Normas
ortográficas de las palabras que
empiezan por hie-, hue-. pág 204,205.
9.
¿Qué
es un texto teatral? Conocer sus elementos y para que sirven: Saber elaborar un
pequeño texto teatral. pág 239 Ver blog
10.
¿Qué
es la improvisación teatral y sus normas?. pag 247.
11.
Dictado
con las normas estudiadas hasta ahora.
12.
Repasar
los ejercicios hechos en clase.